Ferrari převleče tradiční kabátek, červenou při Velké ceně Miami nahradí modrá. Proč?
Na základě dohody, k níž nebyly poskytnuty žádné finanční podrobnosti, se logo HP poprvé objeví na vozech Ferrari ve během Velké ceny Miami, která je na programu od 3. do 5. května. Právě na Floridě začne italská stáj závodit pod názvem Scuderia Ferrari HP.
Vstup nového titulárního sponzora však nepoznamená pouze týmový název, debut partnerství ozdobí i unikátní edice vozů. Ta byla speciálně navržena právě pro tuto příležitost a celkem logicky tak zbarví Ferrari po vzoru loga společnosti HP do modré.
Ferrari nemělo titulárního sponzora v názvu od konce sezony 2021, kdy vypršelo poslední podobné partnerství se společností Philip Morris Mission Winnow. V rámci dohody bude Ferrari využívat technologie a služby HP včetně adaptivních počítačů, zařízení a dalších s tím spojených služeb.
"Integrace vysoce výkonných produktů a služeb HP umožní týmu Scuderia Ferrari HP a ostatním jeho závodním týmům zvýšit přesnost tréninku a optimalizovat strategické rozhodování na trati i mimo ni," uvedly obě strany.
Ferrari a HP dodaly, že se zavázaly k urychlení udržitelných inovací a že budou spolupracovat na rozšíření vzdělávacích iniciativ v rámci svých týmů a komunit.