Reklama
Reklama
Reklama
Další
Reklama
Reklama
Reklama

Livesport Daily #22: Sparta i Slavia umí jednat společně pro dobro fotbalu, říká Hajný

Livesport
Livesport Daily #22: Sparta i Slavia umí jednat společně pro dobro fotbalu, říká Hajný
Livesport Daily #22: Sparta i Slavia umí jednat společně pro dobro fotbalu, říká HajnýProfimedia
Samostatná česká fotbalová liga oslavila třicet let. I po tomto mezníku mají ale lidé, kteří se o ni starají, na čem pracovat. Zlepšit podmínky fanoušků na výjezdech, zlepšit image fotbalu jako takového nebo zajistit klubům víc peněz z televizních práv. I o těchto plánech mluvil v novém vydání Livesport Daily obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace Daniel Hajný.

Ohledně tendru na prodej televizních práv aktuálně spolupracují největší české kluby, které v tomto tématu dokážou odhodit vzájemnou rivalitu. "Zástupci Sparty, Slavie, Plzně a Baníku už společně několik měsíců připravují tendr. To je poprvé, co se něco takového děje. Nikdy si ty kluby nesedly za jeden stůl a nejednaly několik hodin týdně o tom, jaká má být budoucnost profesionálního fotbalu," raduje se Hajný z aktuálního vývoje.

Řeč přišla i na zlepšování přístupu k fanouškům hostů na stadionech. "Obě dvě strany musí udělat svůj díl práce. Chceme, aby kluby myslely i na fanoušky hostů, kteří k nim přijedou, aby se i tihle fandové cítili na fotbale dobře. Zároveň se ale fanoušci na výjezdu musí chovat slušně a vážit si toho, když se to bude zlepšovat."

Livesport Daily #22: Jak LFA pracuje na marketingu české ligy?
Livesport

V aktuální epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Jestli se LFA bála o budoucnost fotbalu při covidu.

Kdy budou moci kluby používat záběry ze zápasů na svých sítích.

Bude někdy povolené pyro při fotbale?

Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.