Livesport Daily #315: Zlato jsme na MS získali na ledě, ale i na sítích, říká Jonáš Štekr
“Dali jsme tomu jako tým největší péči, největší práci. Třeba co se týče získávání práv k obsahu, spolupráce s Českou televizí a dalšími subjekty. Byli jsme prostě připravení. I v tom jsme byli jasně nejlepší,” poodhaluje Štekr jednu z příčin úspěchu při zisku nových fanoušků na sociálních sítích. Jím vedená skupina lidí, kteří se starali o obsah, ovládla v průběhu šampionátu sociální sítě a to nejen pro lidi se zájmem o sport. Právě naopak, byla schopna lední hokej a hvězdy reprezentace ukázat i novým příznivcům.
“Člověk ale musí mít cit pro sportovní kabinu. Třeba právě záběry z ní byly po dobu turnaje vždy se zaměřením na hráče. Až po úspěchu jsme si dovolili ukázat, jak to tam vlastně vypadá. Jak se slaví, jak se hráči radují. Po výhře v semifinále jsme třeba do toho fungování pro nějaký obsah nechtěli tolik zasahovat, chtěli jsme jim nechat klid, turnaj vrcholil. A pak to vytrysklo po finálové výhře,” shrnuje Štekr, jak se obsah tvoří a jaké byly domluvy v rámci realizačního týmu.
V páteční epizodě podcastu Livesport Daily jsme také probírali:
Tvorbu obsahu v momentech, kdy do kabiny vešel prezident Petr Pavel.
Domluvu na tvorbě obsahu s trenérem Rulíkem a s hlavními hvězdami týmu.
Rozdíly ve vnímání a otevřenosti vůči tvorbě obsahu mezi hráčskými generacemi.
Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách – Spotify a Apple Podcasts.